onsdag 13 juli 2011

Way back...

Under helgen som gick åt vi middag med min lillasyster och hennes käre pojkvän Håkan. Det var en underbar kväll och vi kunde sitta på altanen ända fram till midnatt (=kvällssol, värme men inga mygg!!!).

Det blir alltid mycket skoj och skratt när vi träffas. Många roliga anekdoter avhandlas och ingen är så bra på att berätta dem som Håkan. Magen brukar som regel ömma efter en sådan kväll - både på grund av matintaget men framför allt på grund av alla skratt.

Idag satt jag och bläddrade igenom gamla fotografier och hittade då det här bildbeviset på att Håkan och min vänskap går "way back"...
Häftigt att tänka att han numera är min svåger.



Håkan och jag på Mallorca (ca. 1978) när våra familjer reste på charter tillsammans. Lillsyrran är ännu inte född... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar