torsdag 28 april 2011

Förlagskontakt

Har fått mail från ett förlag.
Försöker att inte låta det fylla mig med allt för stora förhoppningar (har blivit luttrad efter alla mina tidigare försök). Tror att mailet egentligen bara är ett artigt standardbrev och ingenting annat.
MEN
De vill att jag ska skicka in mitt "gamla" manus Vara dig trogen till dem.

Jag hade mailat in första kapitlet och gjort en kort resumé av boken och nu vill de ha resten...
Kanske bara av artighet. Förmodligen. Med största säkerhet.
Men i alla fall...

6 kommentarer:

  1. Om de har läst första kapitlet och ber om resten tror jag det är mer än en artighetsgest :) Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Tack, Annelie!
    Jag hoppas, hoppas, hoppas att du har rätt...
    Men tänker fortsätta vara "Ior-sk" och intala mig att de bara är artiga, och att mailet bara är ett standardsvar.

    Eftersom det är så jobbigt att bli besviken tuktar jag mina förhoppningar.

    SvaraRadera
  3. Spännande!
    Jag tror absolut INTE att det är ett standardbrev.

    SvaraRadera
  4. Tack för uppmuntran, Monica.
    Jag hoppas att du har rätt!
    :)

    SvaraRadera
  5. Klart du ska våga hoppas :)
    Lycka till!

    SvaraRadera
  6. Tack, Anneli!
    Jag hoppas... För oss båda.
    ;)

    SvaraRadera