måndag 4 oktober 2010

Det är måndag morgon...

... och mitt huvud känns så... lätt!

Idag är början på en toppenvecka!
Varför? Jo:

* Imorgon åker jag och älskade maken till "storstan" för ett romantiskt dygn på hotell. Vi ska äta gott, dricka gott, shoppa och... lämna in bilen på verkstad.
Hrm. Nåja. Vi ska i alla fall mysa, bara vi två.

* Jag har äntligen kommit på en toppentwist till mitt manus. Yes. Så nu känner jag mig ivrig att ge mig i kast med det. Det var många månader sedan jag kände på det viset.

* Vi har marknad i samhället till helgen - och väntar därför besök av gamla vänner från Småland. KUL!

* På lördag är det den årliga bridgetävlingen "Laisträffen" och jag ska spela med min rutinerade och supertrevlige partner Björn. Superkul!

Så. En toppenvecka med andra ord.
Det är inte alla måndagar man kliver upp med så raska ben...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar