söndag 11 juli 2010

Jag säger som Kalle Moréus!

UNDERBART!
Det är underbart att vara hemma igen. Att sova i sin egen säng. Besöka sin egen toalett (jodå, det är sådant jag uppskattar...). Sitta vid sin egen dator igen.

Att Lappland dessutom visar sig från sin bästa sida är bara grädde på moset.
Sol från en klarblå himmel och näst intill varmt. Kan det bli bättre?

Ryggen ömmar från den långa bilresan (vi avverkade 82 mil igår) och snart ska jag ned på knä och krypa.
Till korset, alltså.
Jag var ju stöddig och utlovade VM-guldet till Tyskland.
Nåja, jag är inte sämre än att jag kan erkänna mina fel...

Ikväll avgörs det.

3 kommentarer:

  1. Välkommen hem!

    Japp, och jag hoppas att Spanien vinner :D

    SvaraRadera
  2. Hej, och tack! Det känns gott att vara hemma.
    Heja Spanien! Yes, yes, yes!
    ;)

    SvaraRadera