lördag 26 juni 2010

Vilken midsommar!

Vi firade midsommar på ett alldeles fantastiskt sätt igår, på ett stort och trevligt 60-års kalas. Fint väder, god mat, trevliga gäster och skratt i sådana mängder att jag fick ont i magen (där fanns flera riktigt goda historieberättare) - kan man önska sig något mer på en midsommar?

Alla gäster av kvinnligt kön förärades med en blomkrans i håret och jag har aldrig känt mig finare. Tack Bengt!

Enda smolken i bägaren var att mitt lag inte vann den lilla lagtävlingen som anordnades mellan sillfaten och varmrätten.
Dessvärre gjorde makens lag det...


Ursäkta den dåliga bildkvaliteten.
Har ingen aaaaning om vad den kan bero på...
Den föreställer i alla fall nöjde maken och jag (i blomsterkrans).
Foto: Alf Sundström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar