lördag 21 april 2012

Dagens program

Jag har lagt upp ett program för denna dag, i hopp om att det ska ge mig kraft att få något gjort:

1. Skriva vidare på Det jag vill.

2. Slänga i mig en filtallrik.

3. Skriva lite till (men kanske tjuvsova en stund på soffan först).

4. Duscha och piffa till mig - så gott det går. (BORDE ha bokat en tid hos frissan för flera veckor sedan, men hinner aldrig/glömmer alltid att göra det. Därför är håret nu slitet, grått och livlöst. Ungefär som hela jag känner mig...)

5. Åka upp på det fantastiska hotellet Silver lodge för att äta en fantastisk gourmetmiddag tillsammans med familjen.

6. Däcka i soffan framför tv:n.


Silver lodge ligger uppe på fjället Galitspouda, ca 2 mil utanför Arjeplog. Från hotellets stora altan kan man se ut över fjällvärlden och sjön Hornavan. Det är magiskt vackert!


Även invändigt är lodgen vacker...

Bilderna är hämtade från Silver lodges hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar